trött kanelbulle...

haha vilken psykad rubrik..
jaja whatever..
vet ni, jag försov mig idag..
grovt.
vaknade 9.18 (börjar 8.00) av mig själv..
ringde min kollega;
-varför har du inte ringt?
han säger att han trodde att jag var på väg..
på väg i 1 h å 18 min då eller...? haha...
nåväl, systemet vi jobbar i funkar ändå inte idag..
så det passade ju bra..

en annan jobbig sak är ju att det är kanelbullens dag idag..

å jag är fortfarande på diet..
det ännu mer jobbiga är att jag å lars har bestämt oss nu för att
"bryta" den imorrn...
av många skäl men 'det blir bäst så'...
en enda dags skillnad å jag får ingen bulle..
min chef lämnade en bulle till mig å min kollega..
en stor, som ser jättegod ut..
men nej, icke sa nicke..

suck... =(

well well, life goes on..
hörs sen..


bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0