var är alba-max?

jag vet att jag babblar mycket om jessica alba..
men asså hon är såååå min idol..
den kvinnan är fan snyggast i hela världen..
å nu, efter mkt strecktittande på dark angel
så påminns jag att hon är även jääävligt cool..
(imorrn kommer säsong 2 på dvdbox hem i brevlådan,
vann på tradera...
yeeeay..)

anywho, det jag tänkte dra upp här,
angående miss alba,
och som rubriken lite menar,
är att hon är annorlunda..

eller ja, vem är jag att säga det,
det har gått ca 6 år sen dark angel
å jag känner ju inte henne..
hehe.. men ändå..

vad jag ser, i mina ögon,
så har hon liksom på nått sett,
mesat till sig..
(inte bara pga bilder på henne,
utan små klipp här å där som jag sett...)
förut var hon the coolest..
badass-female liksom.. =)

förr;
    

nu;
   

känns som att hon blivit mer pryd å lugn å snäll..
vill ha tillbaka max-attityden... =)

nåväl, hittade faktiskt en fett cool bild från nutid;

sååå jääävla snygg....

jaja, enough about her..
get back to work..
later peeps...

tuff.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag har alltid gillat henne med, ända sen jag såg henne i flipper när jag va liten har hon varit den vackraste typ ;D men när du säger det så, hon va mkt speciellare förr. i mörkt hår och sådär lite tuffare ja :/ surt när folk förändrar sej för att passa in i mängden

2007-10-08 @ 17:02:38
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Sara

Jag tycker att hon är snyggare nu än förr:P

2007-10-09 @ 16:09:08
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Tommytomine

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-26 @ 13:05:53
URL: http://tommytomine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0