you make me sick...

tidig morgon...
igår blev det lite mackor till middag,
en oreo, en coca cola zero
(fast jag ska aldrig mer dricka zero,
innehåller aspartam som blev förbjudet att ha i coca cola light
å är en mycket farlig ingrediens..)
med en cigg eller tre framför weeds,
heroes å sen lite dark angel..
(fick boxen på posten igår.. yeeaaay...)

jag känner mig tyvär lite sjuk..
tror att det kan utöka å bli nått dåligt av det..
tråkigt nog..

ska kanske bara jobba halvdag..
gå hem sen å kurera mig..

yeye, whatever..
gotta jet..

hals.

Kommentarer
Postat av: Julia

nää äre så farligt med cola zero? :/ jag trodde man kunde balansera ltie och dricka sockerfri läsk eftersom man äter så mkt godis lixom xD haha. jag ska ladda ner mer heroes medan jag är i skolan nu! smart va ;p höhö

2007-10-10 @ 10:43:55
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0