2 kg & 2 cm..

ja, där har ni det..
det är vad som har hänt på en vecka..
jag har gått ner 2 kg å förlorat 2 cm runt midjan...
vet om jag är glad eller inte..
bryr mig inte längre..
har insett en sak eller två under senaste 7 dagarna..

man ska å måste njuta av livet...
av allt i livet..
till en viss gräns absolut..
men det har nog inte varit värt det..
att gå på diet alltså..

det är bättre att njuta å unna sig saker..
men att sedan hitta en bra balans och röra på sig..

jaja, får se hur det går nästa vecka..
kram på er!


atkins.

Kommentarer
Postat av: Richard Karlsson

Hihi vad kul! Även om du inte tyckte det var så roligt så har du ju iaf prövat. Credit till dig! Kardan! :D Usch imorn äre jobb. Bluuääh. Var ju hemma hela förra veckan pga sjuk. Hur ska detta gå? Jag är ju van att kolla på film/tv-serie. Och imorn kommer ju nya avsnitt av Brother & Sisters och Desperate Housewives med. Woho!!

2007-09-30 @ 21:22:02
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0