a lot of stuff..

ååh fredag kväll..
har gjort mycket sen jag slutade vid tre..

gick en relativt lång promenad till rusta..
där handlade vi badrumsmatta (blå.),
dörrmatta (svart.), en bok och ett ljus till mig;
 fint va?
sen köpte jag en liiiten present till min chokladbakelsetokiga baby;
 hihi...

sen gick vi (vi gick å gick å gick) till ica..
handlade goood (men nyttig å tillåten) mat tills ikväll..
nu har vi precis ätit klart..
detta stod på menyn;
    
kött å kycklinggrillspett med "mosad" avokado.. mmmm...
det var så gott att vi nästan dog..
fy fan, helt underbart..
så'n mat som gör en positiv till denna "hemska" diet.. =)

sen har jag tagit ett par tuggor av en
choklad-atkinsbar..
den var mums..
(lars tyckte dock den smakade hamsterbur..
haha.. där ser man.. )

sen hade ellos-grejerna kommit också..
(utom slipovern som kommer i november..)
så det var kul.. =)
passade på att handla senaste cosmopolitan också..

hoppas ni mår bra gott folk..
we love you...

gåendes.

Kommentarer
Postat av: Daniela

VA!!!! VAFAAAAN!!! JERICHO KAN INTE SLUTA SÅ!!!! Vad är detta för serie du lurat in mig att kolla på? Jag blev helt fast ju!!! AARRRGGH
Har nu läst att i Juni skickade en massa Jericho-fans en massa "nuts" till CBS och mailbombade dom, har ingen aning om det skdde nått dock :(((((( SÅÅÅÅ LEDSEN NUUUU!!! :'(
Kram! (Men du är dum iallafall) :P

2007-09-29 @ 00:03:21
URL: http://neliz.se
Postat av: Julia

ja det där såg ju gott ut! jag älskar mosad avokado xD blev ingen fest igår utan det blir idag ist! wihu. ha en brra helg nu :) kram!

2007-09-29 @ 14:12:21
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Anonym

Det såg smarit ut med grillspett...hoppas att du får en trevllig lördag...

2007-09-29 @ 17:05:08
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0