accepted...

kvällen igår var jättemysig..
kom hem efter att ha gått en hurtig promenad från jobbet..
åt lite fullkornsmakaroner med kyckling-falukorv...
drack lite gooood loka hallon-grape..

tog en dusch som var skööön..
kollade på vänner å unnade mig en liiiiten chokladbit..

sen lagade vi mat tills idag..
kommer bli fett gott.. =)

sen myste (heter det så eller hur fan heter det...?) vi upp oss i soffan
för att kolla på film;



den var faktiskt jättebra..
en feelgoodfilm..
kände mig glad å taggad efteråt å somnade gott strax innan tolv..

idag är jag trött å har lite ont i magen
men annars är jag hoppfull.. =)

mår ni bra?



 

college.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha nej nej så trevligt får man inte ha det xD men dom har uteservering kvar så man kan sticka ut dit och smoka. låter som du har haft en väldigt nice kväll själver du :)

2007-09-20 @ 13:30:25
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0