alicia är ju het...

igår blev det ju myskväll..
å innan vi kollade på julfilmen så kollade lars på
oceans 13...
jag kollade på den underbara klassikern
clueless.. =)
sååå bra...
å jag kom ju på det att alicia silverstone fan är skitsnygg..

så klassisk, naturlig å fin..
äkta 90-talsbrud..
(älskar 90-tal...)

jaja, vaknade 9.20 idag..
av mig själv..
sitter nu å dricker rött té med smak av blåbär
å väntar på att lars ska vakna så vi kan äta diet-frukost..
(inga mackor, flingor eller gröt här inte...)

later.

bär.

Kommentarer
Postat av: Julia

sånt te brukar jag oxå dricka det är goott :) själv åt jag kebab till frukost, men jag är bakis och då är det tillåtet tkr jag ;p

2007-09-30 @ 15:05:57
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0