björnen sover...

...björnen sover, i sitt lugna bo..
han är inte farlig, bara man är varlig,
men man kan dock, men man kan dock
honom aldrig tro..


jag är så jääävla rädd för björnar..
(ormar också men inte lika mycket..)
fuck, tänk er att springa på en jäkla björn nå'n gång..
jag skulle dö bara av att se den..
(å ja, jag vet att dom inte kommer oss människor nära..
att dom drar bara dom känner liiiite lukt av oss men ändå..)

å grejen är den att isbjörnen kommer ju aldrig att finnas i sverige 
(förutom när nya istiden kommer =)...)
så dom e ju cool... =)

  
å dom är både coola å snygga (dock fett stora...)

sen har vi den "vanliga" björnen..;
  
å brunbjörnen ( höger bild, grizzly till vänster ) finns ju i sverige..
vad FAN! ska man ta sig till liksom..? =)

men ändå, den här björnen ser inte heller så jätteläskig ut,
för jag menar, så där ser våra nallebjörnar ut.. =)
våra kramgoa, älskade nallebjörnar..
så det går inte ihop liksom...

däremot...
den äckliga, stora, äckligt stora, hemska å bläää-iga
PANDAN..
den ni....!!!!
för ett par dagar sen så trodde jag att den inte blev större än kanske 1 meter hög..
men nej, den blir tydligen skiiiiitstor.
å nu, när jag vet det, så blir jag så jääävla rädd av att bara titta på en bild..
 
kolla på dom..
mordiska ser dom ut..
hemska...
(ja, små pandor är söta...) fy fan asså..

hehe, roligt inlägg det blev..
eller ja, läskigt egentligen..
pratade om just detta igårkväll m lars..
å sen läste jag majas blogg å då började jag googla...

aaahhh...
lite strul på jobbet, därför jag sitter å bloggar.. =)

later.

panda.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha de är ju som jättestora nallebjörnar..tycker de är söta på bild..men hade nog varit läskigt om man hade mött dem i verkligheten! de är nog större än vad man tror! håller med om att de är söta som små.. som de bilderna i min blogg :D

2007-09-25 @ 16:39:24
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Daniela

Awwwww Pandor som är såååå fruktansvärt söta i mina ögon! Alla björnar är Gossebjörnar för mig :P Spindlar, scorpioner och insekter av alla dess slag går dock fetingbort!
haha du är rolig du vännen! :P

2007-09-25 @ 21:54:38
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0