bodylotion..

när vi ändå är inne på smink..
så kom jag på en annan sak..
jag behöver lite hjälp av er...

jag vill ha en bra å väldoftande bodylotion..
och då ber jag er att tipsa mig om vad ni tycker är bra...

just nu använder jag
image564
och den är bra men jag vill ha en bättre..
som gärna luktar vackert.. =)
men det måste vara bra grejer..
t ex h&m's egna grejer funkar inte för mig..
då jag blir relativt torr på vintern...

men snälla,
berätta vad du använder.. =)
tack på förhand..


smooth.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tja! Kul att du var inne och skrev på min blogg.
Detsamma, jätte kul och träffa dig med igår.
Ha det nice.
Hörs o ses.
//Jonas

2007-09-17 @ 00:38:34
URL: http://jonasl.blogg.se
Postat av: Richard

Jag skulle rekommendera Body Shops Body butter, funkar asbra och doftar ljuvligt. Men ha ej i ansiktet... tror inte det är så bra, aldrig provat dock, men det låter inte så bra. Butter-ansikte.. neee! Ganska dyrt, eller jag vet inte, kanske inte. Det är iaf drygt, räcker längre och fuktar hela dagen. Mango och oliv är bäst tycker jag.

2007-09-17 @ 10:55:43
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0