bored and let down..

jaha, jag gick från att ha inget..
till att ha jättemycket..
till att ha asbolut inget..

satt på jobbet, hopplös..

(sitter ju själv mellan 17.00 å 19.00
å bara väntar på att nån jävel ska ringa..
ingen ringer typ..)

sen säger en vän; jo men jag kan skjutsa hem dig så du slipper vänta på sena bussen..
jaaaa..

sen säger min syster; jo men jag kan komma förbi ditt jobb så kan vi hänga lite, å jag tar med choklad också..

å vad har jag nu;
inget.................

snyft å blä...
nåväl, vet att jag inte borde men när jag kommer hem ska jag ta en liten chokladbit..
så d så...

ps.. igår; en halv cigg..
idag; vet inte än.. probebly en halv eller kanske en...
men inte mer.. =)

här får ni lite ögongodis;
  
  
hot hot hot hot... =)

gotta go..
bye.


hot.

Kommentarer
Postat av: Daniela

MUMMMMMMA med depp!!!!! GRRRRR!!!

2007-09-06 @ 00:05:04
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0