cellerna dör...

först är de med mig,
sen emot mig..
först går det bra..
sen fuckas allt..
tetrisgubbarna är svåra asså..
eller tetrisklossar som öz säger..
jag tycker tetrisgubbar..
även om det inte ser ut som gubbar..

öz frågade;
packar ni också era matkassar enligt tetristekniken?
ja såklart, vem gör inte det...
min pappa lärde mig det när jag var 4 år liksom.. =)

tetris är kul...
men för varje tetrisgubbe som trycks ner så försvinner ännu en hjärncell..
känner mig apatiskt död å allmänt dum...

haha...
men det äre värt, för det får tiden att gå..
nu ska jag helt plötsligt sluta jobba om 30 min...
yeaay...

skriver mer sen, kanske
kanske t o m en dagens outfit..


gubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0