det här med smink..

som många av er kanske redan vet
så sminkar jag ju mig inte om dagarna..
alls..
det blir lite rouge på sin höjd men that's it..
drar på mig mascara när jag ska ut..
vilket är en gång i månaden..
inte ens det..

slutade sminka mig i 9:an..
(innan var det foundation, mascara, eyeliner, kajal, puder ja, rubbet...)
bara blev så en dag att jag började tänka;
orka, what's the point...
å jag tyckte efter ett tag att jag faktiskt såg bättre ut utan smink..
å det tycker jag nu med..
(kanske inte när jag är sjuk eller bakis.. hehe..)

jag anser att det verkligen blir en vana..
å på nått sätt en "ond cirkel"..
om ni förstår mig.....?



sen finns det ju dom som sminkar sig för att det är kul å ja,
ansiktet är en tom målarduk..
eller nått sån't.. =)

men jag hoppas att ni där ute kan känna er lika vackra utan smink..
för det gör faktiskt jag..
=)


makeup.

Kommentarer
Postat av: johanna

håller med dig. jag tycker att ett omålat ansikte med bara lite rough kan vara superfint. det ser glamoröst ut, på nåt vis.

2007-09-16 @ 21:02:19
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Julia

jag tkr du är jättefin utan smink så jag förstår dej :) jag trivs inte heller i mkt smink. oftast känner jag mej oxå finast utan, bekvämast med för man kan klia sej i ögonen o hålla på som man vill :p

2007-09-17 @ 01:03:00
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0