en liten hemliss..

tänkte också berätta en sak till er..
som inte många vet om mig..
inget speciellt, really men...

jag har en nördig scrapbook..
en stor vit bok med vita tomma blad i..
har haft den ganska många år..
å innan den fanns det andra böcker..

där i klistrar jag in bilder från skvallertidningar..
bilder på folk som jag gillar,
tycker är snygga eller som imponerar mig...

  

ingen får titta i mina böcker..
inte ens lars. =)

men jag älskar att sätta mig ner å bara bläddra i de böckerna..
drömma mig bort å bli inspirerad..

så, nu har jag öppnat mig lite ytterligare här på bloggen..
hope you liket it..



 

idoler.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja om du inte hade blivit förskräckt över våra skumma disskusioner bara. :P Det var en skoj kväll. Jag blev lite för full bara, men ingen fara på taket :P Händer den bäste, haha. Har du haft en bra helg?

2007-09-02 @ 19:05:42
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Richard Karlsson

hihi vad roligt! Jag har också en hemlig bok. Fast den ritar jag i istället för att klippa. Blir nästan lite som en dagbok, även om det inte handlar omnåt som jag gjort. Men man får ju liksom ut känslor. Ingen får kolla i den heller. Ja om vi bortser från när hela jävla släkten var samlad på min syrras student och mina päron tvingade mig att ta fram saker jag hade målat. Så skickades den runt. Mmmm pinsaaamt!

2007-09-02 @ 22:48:21
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Daniela

OOw, va spännande. Ser du, det är bra att öppna sig lite. blir så mycket roligare då :)

2007-09-03 @ 23:49:02
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0