för mycket av det goda..

hehe..
kan det bli det?
för mycket av det som är gott?
tror nog det..
checka gårdagens gotti;

haha, jag skäms..
men jag är helt ärlig när jag säger att typ allt ligger kvar på bordet..
jag var sååå trött igår...
hård vecka skulle jag vilja påstå.. =)

men men idag är det nya tag..
var ute å gick imorse, skönt med sol dock liiite blåsigt..
sprang förbi h&m å handlade lite underkläder;
  i mjuk, skön micro...
även ett par i vitt för att matcha nya bh:n;
  en så'n där skööön bh,
utan push-up, utan kuddar å sån't skit..
å som man knäpper där fram.. =)
har en i svart sen tidigare å jag anser
att om man hittar nått man gillar...
varför inte införskaffa fler av samma sort.. =)

nåväl ska kanske på 60-talsfest ikväll..
å jag har hört rykten om att man MÅSTE klä ut sig..

vad ska välja att klä mig i...?
=)
we'll see about that... men det bli kul...

hoppas ni mår bra mina vänner..
stay cool...

godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0