fredagen är här..

femte dagen på min diet..
än så länge går det bra faktiskt..
(eller ja, får lite utbrott ibland för att jag sååå gärna vill ha nått sött men ändå...)
ska promenera hem från jobbet idag också..
och idag slutar jag 15.00
yeaaay.. =)

sen ska jag bara njuta av att det är helg..
städa lägenheten,
hämta/lämna lite grejer i förrådet..
åka till rusta, behöver;
mopp-set, diskställ m,m m,m m,m.. =)
å ja, kolla på film,
gå promenader i höstsolen (som bäst för den dyker upp...)..
göra grillspett...
å sån't..
helg är skönt..

jaja, ska börja jobba nu..
ps. idag får jag löneförhöjning.
återkommer om jag blir nöjd eller inte... =)
ps igen. mage nr 3 var keira knightley...
hihi...

skrivs senare..
må väl..

friday.

Kommentarer
Postat av: Karin

på mackorna har jag olika "normala" pålägg som man brukar ha på mackor, inte saltgurka, inte så ofta iaf:)

2007-09-28 @ 13:24:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0