good day..

idag har jag spenderat mycket tid till att spela

så jäkla kul..
men till slut kände hur mina ögon blev mer å mer
fyrkantiga...

efter jobbet åkte vi till marieberg för att shoppa..
yeay...
åt ett happy meal..
å började jakten..

jag hittade ett par jeans (ett mirakel)
 
å en kofta...

lars köpte ett par wranglerjeans, adidasmjukisar å t-shirts.. =)
lyckat skulle jag vilja säga..
(ni får se bilder en annan dag...)

nu kollar vi på film;

till det blev det lite gotti;

och choklad av märket

mmmm...

så god natt..
 å ps. idag var jag glad..
i princip hela dagen..
det var länge sen.. =)


happy.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Rolit hur du lägger ihop bilder med text så som du gör.
Har totalt missat att du prisat Weeds i din blogg ju, men visst är den skitbra?! Såå jäkla roligt. Var det inte Mary kate som hade drog problemen? lite komiskt att hon ska vara mer i weeds då :P Avsnitt 5 var ju hur kul som helst, längtar till nästa :)
Kramar!

2007-09-12 @ 23:24:50
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0