hagenfors...

jag är uppväxt i en så kallad splittrad familj..
har alltså aldrig bott tillsammans med både mamma å pappa..
min mor å far är väldigt olika,
på alla sätt..
en sak som skiljer dom åt är att mammi är kristen..
så jag har växt upp med gud skulle man kunna säga.. =)

och under min barndom så lyssnade jag och syster mkt på några band gjorda av
familjen hagenfors..

bibelberättelser skulle man kunna säga..

allt från david och goliat till noahs ark..
jättebra låtar där hela deras familj sjunger.. =)

å i paketet jag fick igår låg alltså 3 cd-skivor..
(kan INTE lyssna på kassettband längre.. hehe..)
de 3 som var min favoriter...

  

känns lite fjantigt att lyssna på barnmusikaler..
men jag älskar dom..
kanske mest för att de ger bra minnen..

annars vet jag inte...
när det gäller gud å så alltså..
jag tror..
räcker det??

nåväl, nu blire lunch;
grillad kyckling med sallad... =)


 

bibeln.


Kommentarer
Postat av: Julia

det är kul med saker som man får tillbax fina minnen av :) yää. jag tror på gud ibland, ibland inte. det kan va lite svårt att bestämma sej :p

2007-09-14 @ 13:46:32
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0