here we go again..

ännu en vecka har startat..
jobbar kväll så har haft lite sovmorgon...
solen skiner å himlen är knallblå..
gissar dock att det är kyligt ute..
mår inte kanoners alltså..
har nått i halsen å vet inte vad det är..
haft så sen i torsdags å börjar bli redigt trött på det nu..

sitter här med en kopp honungste
 
å väntar på att det ska bli kväll så vi kan kolla sista avsnittet av jericho..
fy fan vad bra det är..

vet att jag tjatar om det, men jag bara älskar det sååå.. =)

nä, nu ska jag facebooka lite
å sen dra å handla yoghurt till frukost...
later my friends...
(nalle phu says;

håning.

Kommentarer
Postat av: Maja

har du också facebook? nice :) du får adda mig tycker jag: Maja Michaelsdotter
:D

2007-09-03 @ 22:56:20
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0