idol 2007..


...har kollat lite på uttagningarna som varit..
vill inte bli besatt som för ett par år sedan..
=)
har inte hunnit få nån favorit än
å tror inte att jag vill få det heller..
år 2005 var jag som klistrad framför tv4 på fredagkvällarna..
shit, inget kunde slita mig från snygg-coola å duktiga sebastian..
mmm..
men jag måste få sagt att sibel

är det bästa jag fan hört, ever...
(nästan iaf....)
hon var totalt klockren å hon skulle ha vunnit..
(kom igen, agnes.. va fan....)

jaja, ska laga lite mat snart..
blir kyckling å ris t lunch imorrn...
ps. gick en 45 min promenad hem från jobbet idag..
det var skönt..

ha en vacker natt..



 

sjunga.


 


Kommentarer
Postat av: Julia

jag kommer oxå ihåg sibel hon va grymm ju! where did she go? :s hon borde väl åtminstonne fått släppa en singel

2007-09-20 @ 00:35:53
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Maja

www.sibel.se , hon har mest massa bilder på sig själv :D haha.. hade varit kul om det fanns massa musik och lyssna på..hon är ju duktig! bor i samma stad som jag dessutom :P

2007-09-21 @ 14:06:13
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0