just det, fusket...

glömde bort att säga att jag faktiskt kommer att lägga till en sak i min diet..
jag vet att man inte får det egentligen men fuck it,
det är inte direkt godis jag tänker äta..

utan för att göra frukostarna lite enklare,
så lägger jag till

yoghurt..
men så nyttig som möjligt självklart..
jag behöver dom också för dom är bra mot min känsliga mage.. =)

så, nu vet ni det..

har precis nu ätit frukost;
övre yoghurt fast blåbärssmak,
hallon å blåbär
och ett kokt ägg
(åt dock bara äggvitan, hatar gulan...)

det var gott..
jag blev mätt..

later my people..

dofilus.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Va duktig du är :) Hoppas att det gå bra för er! Ååh gulan är ju det goda enligt mig, det ska vara löskokta ägg...Mmm...
Tänkte dock bara springa förbi här i kommentaren och säga att nu har jag kollat 10min på första avsnittet av Jericho :D Tack vare dig är jag ju tvungen att kolla på den. (har alla avsnitten hemma nu) ;)
Kram!!

2007-09-24 @ 09:35:05
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0