lilla huset...

på prärien..
 är sååå bra..
någon mer än jag som kollat på det och sen bara älskat det?
kom igen, erkänn då....?? =)

när jag var 9 år och min syrra var 7 år så var vi besatta av "lilla huset..."
kollade på det jämt å det slutade med att vi ville ha det som dom..
vi ville ha nattmössor, häst å vagn och sysslor precis som dom..
hehe..
ja, ni får skratta åt mig..
men jag står får det och kan säga stolt att vi ska köpa första säsingen på dvd..
kardan för det...!! =)


finns på discshop.se på 329:-
(säsong 2 finns med.. hihi...)

nåväl, ska avnjuta en kopp milkchoko från kaffemaskinen nu då jag är så djävulskt godissugen och har inget annat för att stoppa mitt begär..

kepp it up folks..

prairie.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Den serien kollade jag också på när jag var liten. Jätte mysig ju! Kom hit med lite milkchocko är du snäll :)
Kram!!

2007-09-05 @ 14:37:57
URL: http://neliz.se
Postat av: Emelie

Hihi tack sötis :)
Nja jag har alltid haft svårt att skicka efter byxor. Eller haha det är ju lätt att skicka efter men de har ALDRIG passat! Men det var ju flera år sedan och jag var ganska knubbig när jag var yngre så nu antar jag att min kropp fått en ganska "normal" form som de flesta byxor passar på. Äh nu låter det jätteluddigt men du kanske fattar typ hur jag menar? :)
Men prova absolut att skicka efter byxor! Om de inte passar så är det hur lätt som helst att skicka tillbaka! Om du även kör på faktura så behöver du inte lägga ut pengar för det du inte vill ha.. Du skickar tillbaka det och betalar de andra som du vill ha. :)

2007-09-05 @ 15:03:22
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Anonym

jag ääälskade den serien. har sett alal säsongen om och om igen. sinngesjukt bra!

2007-09-05 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0