misslyckande..

nää det gick inte så bra på stan..
usch, bläsch å blusch...
dubbelskrutt som mamma brukar säga.. =)

blev inga reebok..
av en enkel anledning..
jag tyckte inte om hur dom satt på mig..
suck...

spenderade 2 timmar efter det på stan i jakt på
andra skor
en kofta
eller en ny klocka..
inte ett jävla piss hittade jag..

vad fan liksom...
hm..

nåväl, kom hem med en blå/vit palestinasjal
(ja, jag skiter i vad det/den har för budskap, jag har den för att jag tycker att den är skitsnygg..
så d så..)
å även lite gotti till kvällen..

nu har jag nyss tagit en skööön dusch..
kollat avsnitt 5 å 6 av heroes..
(my god it's good..)
å ska snart kolla film m lars...

en helt underbar kväll ser det ut att bli..
imorrn bär det av till lindesberg..'
min kära kusin har fyllt 13 år..
vad de växer de små barnen... =)

I'll be back...


heeelg.

Kommentarer
Postat av: Richard Karlsson

Vad tråkigt med skorna, men hey! Där sparade du 699 spenar! Tyckte du gjorde rätt i att köpa sjalen, för man får faktiskt ha på sig den för att vara fin, utan att sprida budskap! Kollar på en MIKAkonsert på msn för att ladda iupp lite till november. Mmmm!!!

2007-09-07 @ 22:21:05
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Daniela

Såklart du ska ha en palestinasjal om du vill ha det. Fuck budskap och wear det du gillar :) That's it. Synd att du inte hittade det du letade efter.
Kramar!

2007-09-08 @ 15:38:11
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0