oj seg värre...

fan det var skiitlänge sen jag inte skrev på en hel dag..
men jag antar att det var lika bra..
ibland känns det som att jag tänker på bloggen mer än jag borde..
plus att det hände mycket igår..

var ju på släktkalas..
  
  

ja en mycket mysig dag med bl a aaaasgoda bullar..
kom hem strax innan 19.00
hade beslutsångest i femtioelva timmar
men begav oss sen till pitchers för att kolla matchen..
blev en riktigt trevlig kväll med lars å mina vänner..

idag har vi ätit en dunderfrukost..
mmm..
kollat heroes.. (ska kolla mer...)
å snart ska vi mumsa croissanger (vet att d inte stavas så...)
med nutella.. hihi..

hoppas allt är bra med er......?
ska skriva oftare..
men man måste njuuuta under

ledigheten.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Gullig min på ungen vid borde :)
Nu blir det mackor med äggkaviar!!!

2007-09-09 @ 15:30:04
URL: http://neliz.se
Postat av: Julia

åh så myysigt ;D jag vill oxå ha släktkalas, får väl ta o ringa runt o samla ihop alla, flyga hit dom som bor i grekland osv. xD höhö

2007-09-09 @ 21:33:40
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0