respekt..

vad är respekt?
hur ska man göra om man vill ha respekt?
vem bestämmer vem som ska resepkteras?
hur visar man respekt?
vad är respektlöst?
varför vill man ha respekt?
varför är man respektlös?

ibland undrar jag hur människor kan leva med sig själva..
hur kan de tro att gud kommer älska dom när dom lever livet alldeles fel?
dom kommer dö utan att bli saknade,
hatade för hur de behandlade sina medmänniskor
och för att de inte visade respekt
och var allmänt dåliga människor..

fy för oss..
fy FAN för de som tror att dom är bättre än andra..
dra åt helvete ni som inte vet hur man behandlar andra väl..
fuck off...

förbannad.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag kunde inte hålla med dej mer måste jag säga!

2007-09-21 @ 11:23:39
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh. Jag följer ju det på tv jag.. Så det blir bara en gång i veckan. Men har iallafall något att se framemot. :)
Håller också med dig i det du skriver. En del undrar man bara hur de tänker egentligen..

2007-09-21 @ 13:05:55
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0