singstar å palestina...

fick nyss ett mail från en kollega,
så här stod det ungefär..;
"vad sägs om en singstarkväll nu när hösten närmar sig och man behöver lite positivitet....?"
tycker jag låter niiice..
körde lite i lördags men det är alltid lika kul.. =)
   

sen är jag som sagt på jakt efter en varm, skön å cool halsduk/sjal nu när hösten är här..
och både jag o mannen tycker att jag ska ha en svart-vit..
synd att man skriker ut ett politiskt budskap när man sätter på sig en
 palestinasjal...
annars skulle jag haft en i varje färg by now..
nåväl, kanske styr en ändå och skiter i allt å alla.. =)

2 timmar å 30 min kvar till hemgång..
ps. söndags; 1 cigg
igår; en halv cigg.. =)


lalala.

Kommentarer
Postat av: RIchard

Hahaha, ja tänk! Men det tror jag inte. Det där med pallestinasjal är så irriterande, herregud det är en sjal liksom... nu ska jag snart hem, woho!!!

2007-09-04 @ 16:47:23
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0