so fast..

fuck vad veckorna går snabbt..
den här veckan har gått fort som tusan..
man det är nice.. =)

å nu är det helg..
yeay!

tänkte faktiskt ge er en dagens outfit, tänka sig..
haha...

 
med nya koftan som jag köpte i onsdags också.. =)
(jeansen får ni se en annan gång,,,)

sen tänkte jag skicka med några bilder till,
ja, tänk er vad generös jag är...
men det är fredag å allt..
så här; njut av mer mig...
(hahahaha)
  i måndags...
 lunch på kontoret..
ja, jag är en nööörd... =)

jaja, men jag har köpt baileys å dyyyr laktosfri mjölk..
så tro inte att jag tänker sitta här länge till...
=)
njut av er helg nu gott folk...


indulge.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart du ska göra den igen snygging!! KRAM

2007-09-14 @ 18:40:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0