tacka bagar'n..

god morgon..
vaknade 9.30 idag
å det är skönt att få en relativt tidig start på dagen tycker jag..

igår blev det lugnt..
kollade en massa avsnitt av;

för jääävla bra är det... =)
blir fler avsnitt nu till frukost..

ska bara gå å handla gott, färskt, grovt börd hos bagaren..
så gott... =)
å så få liv i lars såklart..
det är alltid en kamp..

igår ville jag inte ha en massa chips å godis till kvällsmyssnacks..
utan jag ville ha;
en cola
en fanta
å en spriteburk...

hehe, å det smakade bra...


läsk.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Önskar jag hade sån självdiciplin att gå upp tidigt, but i dont :/ Bara läsk som "snacks" whyyy? :P
Ha en underbar Lördag nu tjejen!! Kramar!!

2007-09-01 @ 13:41:57
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0