utmaningar e ju....

faktiskt kul..
sen beror det ju lite på vad man ska göra men...
denna utmaning som jag fått av emelie funkar väl.. =)

so here we go...

- Bästa klädplagget i din garderob?
mina mjukisar å nya we-jeansen...

- Bästa trenden du tror på denna säsong?
tunikan rockar fett med para.. =)

- Sämsta trenden du tror på denna säsong?
älskar tights men fuck det här med lack å shit...

- Stilikon?
rock 'n roll, sött å stilrent...
jaha, en person...?
njaa.. vet inte..
kan nog fan inte säga jessica alba den här gången..

- Älsklingsmodell på skor (ballerinas, platå mm)?
converse å flipflop.....

- Favoritmärke?
levis, we å lacoste...

- Absoluta drömväskan?
den jag har nu... =)

so, there you go...
jag utmanar... uhm..
alla!!
haha... =)

nu ska jag fortsätta jobba å hata allt..
ps. igår gick jag hem från jobbet..
det tog 38 min..
blev en bra promenix..

"det här är sant..."


trender.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Aww kom precis på att DU har utmanat mig ju! Fan får göra den lite senare då :P
Jessica Alba är ju bara för fin, absolut min stilikon också.
Och vad är det för drömväska du har då? Nyfis!

2007-09-04 @ 14:56:00
URL: http://neliz.se
Postat av: Emelie

Haha ojdå! 8 avsnitt redan.. Men det är inte så ofta man plippar förbi 4+ ju :/ Därför jag missat det.. Hur är det med dig idag då? :)

2007-09-04 @ 15:59:08
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Richard

Spank you! Hahaha, Rischard, yeah! Nej jag har inte boxen du får tanka som du aldrig tankat förr. Du kan ladda hem hela första säsongen på en gång finns på www.torrentspy.com för du kommer iiiinte kuna slita dig :D My god säger jag bara!

2007-09-04 @ 16:26:31
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0