variation förnöjer..

ja hörni.. höll på att gå åt idag..
det är inte lätt.
å då menar jag inte dieten i sig..
utan våra jäkla sockerberoenden..
shit...

jaja, tänkte mest säga hej..
har ganska mkt att stå i..

detta var min frukost idag;

ser ju hur gott ut som helst..
å det är det också.. =)
hallonyoghurt med björnbär...
mmm...

sen har vi ju senaste dagarna bara ätit
kyckling å sallad å kyckligen å sallad
å kyckling å sallad..
men ikväll blev det detta;

det var verkligen utsökt.. =)
kul med förändring..

jaja, nu blire lite matlagning till imorrn å lite tv..
(har ju fått hem nya tv:n från pappa idag.. yeeay..)


mat.

Kommentarer
Postat av: Julia

va duktig du är :) här sitter jag med godis och cola. nån dag ska jag ta mej i kragen jag med alltså. räkor är ju så gott, det va längesen man åt faktiskt. kram!

2007-09-26 @ 20:49:41
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0