vems mage...?

jag ska ta en lång promenad hem här snart..
träna min mage lite... =)
gå förbi å handla lite också..

det är olika bland tjejer å killar..
vilken mage man vill ha alltså..

å ja, det är intressant..
min lars tycker det är fult med magrutor på tjejer..
jag tycker det kan vara snyggt om det är lagom..

detta tycker jag är liiiite over the top;
  
inte fult utan bara lite för mycket..
men det är bara min åsikt, vad tycker ni?

vi kör en liten rolig sak här igen,
sätt namn på dessa tre magar....;
  
inte sååå svårt va...?
näääh.. =)

jag tycker att just dessa tre magar är jävligt snygga faktiskt..
den tredje är liiite för smal/tränad..
men ändå.. som hot stuff here.. =)

nej nu blire slutspurt..
take care now..

stomach.

Kommentarer
Postat av: dookie

tvåan är väl britney va? ettan jessica alba, kanske.
tycker inte heller det är snyggt med sånadär tydliga magrutor på tjejer. man skulle se ut som brittan däremot ^^

2007-09-27 @ 18:26:19
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Julia

ettan är ju alba och tvåan britney men trean gör mej fundersam, hm? jag tkr tjejer ska ha lite mage det är sött :) men det är nog delvis för att jag själv inte orkar träna ;p

2007-09-27 @ 23:54:16
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0