vilken härlig dag...

åh vad lycklig jag är just nu..
underbar höstdag vill jag säga...
tillbaka nu från en alldeles lagom promenad..
alldeles lagom varmt å skönt var det..
mmm..;
 vid en övergiven skola..
  
  
riktigt bra dag... =)
(halvkul å larvig bild...hm..)
nu känns det bra att komma hem å sätta sig i soffan å mysa..

tänkte ge ett tips om en film vi såg imorse..

inte världens bästa men okej morgonfilm..
+ att drew å eric var ett riktigt bra team.. =)

nu ska jag/vi bara bestämma oss för hur vi vill göra ikväll...
beslutsångesten är på hög nivå som vanligt..
men först; ett varmt bad... =)


dagen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

vilka mysiga bilder.. härliga höstdagar är bäst!
jag ligger å har det myigt, men ont.. fan va jobbigt de ska va.. men hr jag armarna ihoptryckta gör de mindre ont.. haha.. KRAM

2007-09-15 @ 22:37:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: katti

bra att du mår bra! kör på det...

2007-09-15 @ 23:20:02
Postat av: Daniela

Vilka härliga bilder! Ser ju jätte varmt ut. Här blåser det fan storm och spöar om vartannat. Ingen höjdare :/
Inte bestämt er för vad ni skall göra ikväll?
Kram!!

2007-09-16 @ 00:44:29
URL: http://neliz.se
Postat av: Julia

myysigt :D kortet på dej vid skolan va cool. kul att det är fint väder nånstanns i det här landet iaf, här har det regnet hela helgen :( kram!

2007-09-16 @ 16:08:24
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0