and todays inhandling...

ja , ett par ärenden på stan hade jag...
kollade inte telefoner på telenor..
kan bli någon av dessa;
   =)
sen beställde jag ju 2 par skor för ett tag sen...
det ena paret var absolut perfekta..
men de andra, dessa;
 
var lite trånga..
idag provade jag en storlek större på stan..
men de var för stora..
å jag tänkte; kommer jag orka töjja ut dom om jag tar de mindre...
(för storleken större var verkligen för stora...)
men sen hittade jag dom..
de perfekta skorna.. =)
check;
   
  
erkänn nice...?
(ursäkta att det var så många bilder, men jag gillar dom sååååå)
äkta mocka, lite indianinspirerade... å väger 0... =)
jag kommer inte få någe skoskav alls... =)
+ att de kostade 400:- men nu; 200:- yeay!!
lite annat jag plockade upp på stan;
 
minitoffsar och vanliga.. =)
 &
å kolla här vad jag fick av min underbara man...;

lovely och kärleksfullt... =)
I love you babe!

yeye, enough..
bilder från valborgsgrillningen kommer.. =)


shopping.

Kommentarer
Postat av: Julia

ååh jag älskar verkligen dom där skorna! prövade dom på din sko men dom va för stora till och med i storlek 36 och mindre fanns det ej :( var glad att du kan ha dom!

2008-05-01 @ 18:08:33
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Officeflux

Excellent site.

2010-09-10 @ 09:06:29
URL: http://officeflux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0