bilister - far år pipsvängen...

jag blir så arg..
för er som inte var med eller minns så blev ju jag påkörd av en bil för nån månad sen..
det var mycket otäckt..
sen dess har jag blivit så mycket mer medveten om hur bilar kör..
som idioter..
man ska inte dra alla över en kant..
jag pratar om majoriteten dock..
usch säger jag..
är alla bilförare ensamma, känslokalla as-wholes?
för om inte;
alla har väl någon som dom älskar, är rädda om och ja,
allmänt tycker om..
tänk att dom är ute i trafiken på cykel när ni kör..
tänk att nån kör på dom..
inte så kul då va? näh!
jag tänker mest på barnen...
å även de äldre..
som inte är lika kvicka, allerta och snabba...
usch jag blir mörkrädd...

jag som är så duktig och bra i trafiken och på cykeln..
ändå kör dom på mig och nästan flera gånger till varje dag...

suck.


trafikolyckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0