dagen till ära...

jag får för mig ofta nu för tiden att jag ska färga håret blondt..
mitt hår har nu äääntligen börja få lite längd..
men känns ändå tråkigt, bara hänger och å är brunt å dant..
haft samma nu ett tag..
så då känner jag att hum,
jag har sällan färgglada kläder
typ aldrig stora eller utstickande smycken
sminkar mig aldrig..
så då tänker jag att lite blondt skulle piffa upp..
å igår bestämde jag mig nästan..
men ångrade mig lika fort..
nje, jag vill ha långt mörkt hår..
(nu iaf, senare blire nog blondt men då blire kortare, typ axlarna...)

så ja, dagen till ära så har jag dagen solpuder på mig.. =)
för att piffa upp... hihi...

ha en bra onsdag alla.


hår.

Kommentarer
Postat av: Lexie

skönt med längd på håret :D

2008-04-16 @ 07:14:25
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: carro

hoppas du får en bra dag :)

2008-04-17 @ 10:42:25
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0