det måste ske en förändring...

till något helt annat nu..
jag (vi) måste göra förändringar i vår vardag..
usch vi är så onyttiga och ohälsosamma..
visst jag har slutat med många dåliga saker;
snus
coca cola
läsk i almänhet
alkohol
men fuck vad jag är äcklig ibland..
vad jag menar är att sockerberoendet tar över och jag bara äter å äter..
en massa godis.. blääää...

jag har en mamma som kan allt om sån't här..
jag har haft avgiftningsveckor och får tips och råd m,m
och jag å lars hade ju en strikt diet i höstas..
men man måste liksom hitta sin egen väg..
vad som är bäst för en själv..
å nu måste jag skärpa mig..
inte för att jag tycker att jag är tjock eller borde gå ner i vikt.
jag är ganska in peace med hur jag ser ut..
mer för att jag vill må bra..
känna mig pigg å fräsh..

så jag ska försöka..
inte vara extrem..
utan mer 'normal'..

=)

lycka till mig (oss)!!


nyttigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0