det öser ner...!!

ja, regnet bara öser.
förut haglade det.
men det är helt wierd idag.
ena stunden skiner solen och nästa så blixtrar å åskar det!!
suck.
stör mig inte nu, men när jag ska cykla hem får det gärna vara uppehåll... =)
(fick nämligen cykla hit i spöregn...)

sitter å njuter av gamla 90-talsklassiker på min mp3...
bla;
roxette - joyride
ace of base - the sign
backstreet boys - I want it that way
christina aguilera - genie in a bottle
niclas strömstedt - om
lisa ekdahl - vem vet
orup - stockholm
tommy nilsson - öppna din dörr
spin doctors - two princes
vanilla ince - ice ice baby
mc hammer - you can't touch this
dr alban - sing halleluja
paradisio - bailando

med fler med fler med fler... =)

vilka minnen asså..
bra minnen!!!

jaja, mer jobb nu!
ps. nu när inlägget är slut så skiner solen och himlen är blå, duggar bara lite lätt...
störd väderdag asså...


90musik.

Kommentarer
Postat av: Julia

aa vädret är fan helt sjukt! jag vaknade av solsken, ringde emelie och så skulle vi ut och promenera. en kvart senare så spöregnar det :| fyy! älskar att lyssna på gammal musik sådär, nostalgiskt lixom :) får värsta barndoms flashbacks, hähä. ta hand om dej sötnos!

2008-04-14 @ 15:29:01
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0