elins mått...

frankrike har ju en ny lag...
att modellerna inte får väga mindre än 55 kg om de är 175 cm långa..
jag antar att det är något slags snitt-mått...
(å använder sig någon av en modell som " inte håller det måttet" kan de få upp till 3 års fängelse..)

det är jättebra..
jag blir så glad när det går åt rätt håll...
super!

jag vet många som är 175 cm å väger typ 55 kg..
dom är helt okej...
inte för smala...

elin kling hade för ett tag sen nån sån här frågestund
och då tror jag mig bestämt ha läst att hon har just dessa mått...
så då kan ju folk gå efter henne om dom vill..
jag personligen tycker att hon är jättefin..
enligt mig är hon alldeles lagom smal...

(bild lånad från elins blogg.)

jaja, skulle bara säga det.. =)


smal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0