en busschaufför...

...är en man med bra humör...
nu är det ju så att jag har bojkottat bussar..
men min point är att en busschaufför är en man med bra humör..
å en chef kan ibland överraska och visa sig vara mer förstående än man trott...
det känns bra att människor bryr sig om andra människor..
känns bra att vi alla kan kika över axeln tillbaka på den personen vi en gång var å tänka;
ja, det var jag då.
detta är jag nu.
pga den personen jag var,
är jag den personen jag är.

det är sjukt hur vi egentligen fungerar.
å spekulerar man inte för mycket i det så kan man finna sig själv tycka att det är fantastiskt.....


tack.

Kommentarer
Postat av: Niklasnatasha

Interesting site. Worth the visit!

2010-01-27 @ 12:45:46
URL: http://niklasnatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0