ett litet trick...

kom på ett asbra trick igår..
det är ärligt löjligt tycker jag att man inte får dricka folköl på offentlig plats..
okej att man kanske inte ska supa starköl eller sprit i parkerna men fan, en 3,5:a liksom..
så kolla här på min miniserie om hur man lurar omvärlden.. hehe...


en öl, som inte får drickas offentligt..

en öl och en tom pappersmugg med sugrör..

nämen kolla kolla, vad fiffit...

ingen misstänker något utan tror att jag klunkar coca cola från burger king.. =)

bra va?
från mig till er alla..
som en liten vårpresent...
you're welcome! =)


beer.

Kommentarer
Postat av: Julia

uh smaart! annars funkar det att hälla i en vattenflaska med ;D haha. härligt det såg ut att sitta och dricka öl sådär i solen iaf :) har jag inte gjort i år än!

2008-04-28 @ 13:12:38
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Maja

haha fyndigt! ser ju mer oskyldigt ut en såna där papperspåsar som alkisarna har runt sina spritflaskor..det är bara för uppenbart ;D

2008-04-29 @ 10:41:47
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0