fingrarna i styr...

har precis klickat hem lite grejer..
å istället för att lägga in dom här, nu,
så ska jag vänta tills de kommer å visa då.. =)

men lite kläder å lite skor blev det...
yeay!

ps. idag är det en ljuvlig dag,
vädermässigt iaf..
klarblå himmel, strålande sol...

i em blire kalas hos mor som fyllde i förrgår..
hon får ett rpesentkort av oss som hon önskat sig..

å imorrn åker lars bort... =(

nu; jobb..........

update 10.26
jag kan inte hålla mig för jag är så nöjd..
så jag lägger lite bilder på det jag beställt..
dåliga bilder, men ändå... =)
  ord pris 199:- mitt pris 159:-
  ord pris 249:- mitt pris 199:-
  fast helsvart...
å glansiga svarta tajts...;
 
på högra bilden syns det bättre kvaliten på tajtsen... =)
billig å bra beställning.. h&m blev typ 300:- för allt..

jaja, nog från mig nu..


 
update.


 


Kommentarer
Postat av: Uismine

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-10-11 @ 09:13:21
URL: http://uismine.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0