hemsk vattenolycka...

uhm ja, imorse innan jag skulle cykla iväg till jobbet så tar jag ut min fyllda vattenflaska ur kylen.
uppenbarligen är den stängd eftersom den ligger ner i kylen och inte läcker där..
men sen när jag ska ta en klunk vatten efter lite mer än halva vägen så märker jag att den är halvfull.
första tanken är att lars tagit en klunk innan han gick till bussen.
men nje, halva flaskan finns i min väska..
på nått sjukt sätt så har flaskan öppnats å ja, läckt!!!
jag skiter i att i princip alla grejer var blöta och att väskan nästan är förstörd..
det jag störtgrinade över imorse på jobbet var att mammas bok låg i väskan..
hon har haft den boken lääänge och nu har jag haft den ett tag och fått låna den.
har lovat att vara rädd om den då den typ är ett antikvariat...
den går inte att få tag på längre..
å nu har jag lagt papper mellan varje blad för att den var verkligen dyngblöt..
usch, jag känner mig hemsk, även fast jag vet att det inte var med meningen.
hon kommer att bli såååå besviken om den inte går att återställa till skapligt skick iaf...
jag hoppas och ber att den klarar sig..
annars vet jag inte vad jag ska göra för att gottgöra henne... :/
bra start på dagen då..
men jag är liiite glad iaf..
för solen skiner.. å det är helg snart..
nu : frukost..

löftesbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0