I heart friends...

jo men det är sant..
jag älskar ju vänner sååå mycket..
både serien och personer runt mig.. =)

nu är det ju så att jag skulle vilja ha alla avsnitt...
(har ju lånat av en polare nu)
å den här skulle ju inte sitta fel;

men dom är fett dyra...
å ja, jag är inte rik..
så jag tänker såhär;
att jag börjar med säsong 1 å 2
och sen köper jag säsongerna en efter en istället..
jag skiter ju verkligen i om boxarna matchar varandra..
jag vill ju bara ha avsnitten liksom...

så nu har jag klickat hem dessa;

säsong 1 & 2... 170:- tradera..
helt okej tycker jag... =)
(en säsong kostar mer än 200:- som ny nu..)

so, there you go..
back to work now!

discar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0