it's time...

ok nu kan jag avslöja min extremt roliga nyhet som jag pratade om förra veckan..
vi ska flytta!!!!
yeay!
äntligen har vi fått en lägenhet vi vill ha..
vi har ju kollat på ganska många 2:or senaste tiden..
men vad vi helst har velat är att bo kvar där vi bor..
och det finns en massa 2:or i dessa lägenhetshus på vår gård..
å nu har vi fått en...
det bästa med dessa lägenheter och den vi har idag är att elen ingår i hyran...
sååå skönt är det..
å hyrorna är låååga å det är ändå fräscht och centralt... =)
så i början på juni (förmodligen) flyttar vi..
*längtar som fan*
å den nya lägenheten är perfekt..
ska lägga massa bilder när vi fått iordning..
men ja, jag är glaaaad.....!
å lars med såklart..
äntligen ska vi bli sambos på riktigt....! =)

so long.


moving.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh grattis! :D ska bli kul att se bilder sen. det är ruuligt att flytta ju. börja om på ny kula lite grann som man säger :p allt bra med dej annars med? kram!

2008-04-22 @ 13:03:46
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: öz

Verkligen stort stort gratis!

2008-04-22 @ 22:56:38
Postat av: Larts

GRATTIS! Då kan din goa pojkvän alltså få ha massa löst folk hemma på tv-spelskväll med folköl?! Då du bara kan gömma dig i sovrummet menar jag.. Vad skönt för er!! Vilken härlig sommar ni kommer få!!! ;):)

2008-04-23 @ 15:21:36
Postat av: em

å vad roligt för er. det låter helt perfekt! ^^

2008-04-23 @ 15:31:45
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0