my perfect...

h&m har ju en relativt ny underklädsserie som heter typ 'our perfect'..
jag köpte stringtrosorna i den serien och gillade dom...
sen skulle jag prova hotpantsen men njee..
insåg dock att jag kanske köpt fel storlek..
så förra veckan beställde jag ett par grejer och slängde med ett par klarblå hotpants i en annan, bättre storlek..
har på mig dom idag och dom är njutning..
perfekta!!! =)

så därför har jag nu klickat hem 2 par till.

 
+ lite annat =)

  &
pikétröjorna är till lars..
å linnet har ljuuuvlig kvalitet.. =)

sen kommer detta i juni också;
(typiskt att allt ska ta slut...)
 


yeay! =)
jaja. snart helg.
keep it up folks.


hennes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0