så mycket känslor...

jag är en väldigt känslig person..
har nämnt det tidigare.. att jag lätt gråter..
och nu, när jag inte mått helt 100 senaste tiden så är det så mycket som bubblar inom mig..
är ju bra att få ut det å så..
men jobbigt att vara så känslig och att känna sig så gråtfärdig så ofta..

att det ska vara så svårt att leva med sina medmänniskor..
ha kolla på allt å alla..
ta hänsyn och visa att man älskar..
stå ut med folks sidor som man inte gillar.
och ta skit som man absolut aldrig förtjänar..

nej, sanningen är att;
jag vill hem NU
gråta en skvätt, lägga mig under filten, ta en marianne och en liten cigg...




 

feelings.


Kommentarer
Postat av: Julia

tack du, du skriver då alltid saker som man blir glad av :) jag är oxå en väldigt känslig person! förstorar upp saker och tar åt mej och ska diskutera saker i tusen år, lite dramaqueen sådär. men jag håller med dej om att det är jobbigt, ibland önskar man att man bara kunde stänga av allt iaf ett tag. hur är det med dej nu då, bättre? hoppas det :) du verkar vara en så rar tjej förtjänar att må bra ju!

2008-04-10 @ 11:52:07
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0