sååå svårt för vissa...

igår var en dålig dag för mig..
jag hade hopp för den här dagen..
jag älskar torsdagar..
jag skulle gå å handla med babe...
gjort en liten lista..
jag skulle ta en skön dusch och smörja in mig mjuk å len..
å sen mysa med asgod mat som vi planerade redan igår..
(tjcok grillkorv (kycklingkorv), mos, ketchup, räksallas och rostad lök)
å sen få lite glass till efterrätt..
å bara allmänt njuta av att det är torsdag..
för det är sååå skönt.. att veta att snart.. snart är det fredag...

men så finns dessa idioster...
dessa nollor..
som inte kan något, vet något, eller bryr sig om annat än sig själva...
som förstör för mig..
å dom får mig att beté mig dåligt..
jag hatar det..
jag vill väl!!!
men jag klarar inte allt..
jag tänker inte ta allt..

suck.............!

nu drar jag hem!


blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0