T G I Friday...

jaaa!
thank god it's friday!
skönt värre.
idag blire mys och koll på lägenhet.
kul!
vi är väldigt petiga ska jag säga.
har fått många förslag från folk som vill ha våran lägenhet..
men ja, den är såå bra att man blitt bortskämd..
det ska vara en bra lya och vi ska känna oss nöjda när vi byter..
men oj vad jag längtar efter en 2:a,
kunna stänga in sig i ett eget rum.. =)

planerna vi håller på att göra
(som jag skrev om igår)
är bara att vi sparat ihop nog pengar (snart iaf)
att köpa en massa nya möbler..
så det känns jätteroligt.. =)

just d, var lite på stan igår..
hade en liiiten lista men kom bara hem med en sak..
fick duga..
en hudkräm/ansiktscreme...
denna;

å jag måste säga;
wow! jag är jättenöjd! kalas! lagom dyr också... =)

jag brukar använda den här;

(lars också för den delen.. =)..)
men den är lite för fet nu när vintern är över.. (plus att den är fett dyr)
mitt skinn/min hud är känslig..
på vintern blir jag tok-torr och måste använda värsta feta grejerna..
men nu när våren kommer så blir jag neutral och behöver knappt smörja in mig alls..
(kroppen alltså, ansiktet skulle jag jag aldrig skippa att återfukta...)

jaja, nog tjat om det..
nu blire jobb och snart helg!!!
*glad*

oxygen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0