tröst från ellos...

ja, det blev en liten tröstbeställning från ellos...
detta blev det;
 
då: 199:- nu: 129:-
 fast i denna färg;
då: 199:- nu: 99:-
 fast i denna färg;
då: 129:- nu: 59:- (den blåa har jag redan, jätteskön å sitter perfekt)

den rosa översta har jag spanat in länge.
blir fin i sommar.. =)
jag är faktiskt väldigt nöjd med denna beställning..
synd bara att allt annat är så tråkigt och jobbigt..
å för att bli ännu mer negativ; jag slutar liksom 18.00 idag...
orka........!

oh well, god give me strength..

tröttledsen.

Kommentarer
Postat av: Julia

jättesöta användbara saker :) rosa klänningen gillade jag jättemkt den kommer du va såå söt och sommarfin i!

2008-04-29 @ 13:49:51
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0