5 av mig...

har spanat runt lite bloggar idag..
å jag måste nämna först att jag inte är en person som brukar skryta..
men nu är jag nästan tvungen...
sarah gjorde ett inlägg om detta...
har inte riktigt läst vad det hela handlar om men det intressanta är detta...
och jag måste, ja tyvär, utan att verka dryg eller stöddig, säga att nähh,
jag var före........;
image1131
denna bild är tagen/gjord våren 2003...
det är alltså  år sen...
(fick lite hjälp av denne man också...=)....)
observera att jag inte säger att jag var först.. för oooj det var jag ju inte...
okeeey, nog om det här... no hard feelings I hope... ;)

have a good evening...


linneor.

Kommentarer
Postat av: Sarah

nääääääääää är du först alltså!? ja ja bara att gratulera då ;-) hehe Kram

2008-02-08 @ 22:42:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0