addicted...

jag måste nog erkänna att det faktiskt kan vara så..
att jag är beroende av att beställa från h&m...
det är så lätt.. å sen finns det snygga kläder där ju...
hm, whatever.. plånkan blir iaf inte lidande..
det är ju huvudsaken.. =)

kolla kolla;
    
   
  
å sen den här till en polare som kom in medan jag gjorde beställningen;

den jag ville ha från fashion against AIDS var slut..
kanske tar en annan... another time...
sen ville lars ha;

å vet ni, totalt blev det 570:- med rabatter å så... (+frakt 39:- så ca 610:-)
billigt va? ni ser ju hur mkt jag beställt liksom..
yeye, nu måste jag jobbaaaaa....


kläder.

Kommentarer
Postat av: Filippa

snygga underkläder!

2008-02-08 @ 12:55:14
URL: http://inspirations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0